WordPress.com…

21 Nov

Är nog inte längre min favorit sida..men vill ändå inte riktigt byta sida till min blogg..På något sätt trots allt så trivs jag här..

Fast jag inte kan visa verken

Dayview

eller

Gravid kalender

Jag som vill ha dem båda uppe på min blogg…och med mina humörsväningar så underlättar inte detta..Blev ju jätteledsen..trots att det är en så liten grej att bli ledsen över..så blir jag det trots allt..

Och imorse var inte svägningarna och leka med..så arg och sur jag var..stackars min underbara sambo han blev lite drabbad där..precis som ett antal bilister blev..fast dem var jag faktiskt riktigt arg på..

De finns dem som inte ska äga en bil,köra bil eller ens sitta i en bil…folk är dumma i huvudet ibland..speciellt på morrnarna..*Andas in, Andas ut*

Lämna en kommentar