Bara för att det är Fredag,så är det inte..

18 Nov

..Alltid en bra dag..

.Fast dagen är inte över ännu..

Missa denna enda tvätt tid som fanns denna vecka..Nästa tvätt tid som är ledig är om 1 vecka..jag kan inte vänta 1 vecka..vi behöver tvätta helst idag men över helgen går bra med..men INTE om 1 vecka..

Jag gjorde då bort mig och glömde sätta låset igår kväll..kollade ju om det fanns tvätt tid..och ja a då visst fanns det det kl 7 00..och jag tänkte då..ja är ju inte på min praktik i morgon (fredag) så då kan ja hinna tvätta!Fail.

Men han som tvättade igår,tvättar även idag..så jag undrar om han bara struntat i att hämta sina kläder..Ett par byxor som hänger på tork…lät inte som att några maskiner var igång..var även mörkt i rummet …så han ligger säkert bara och sover nu..denna lata k…arlset..

Kan vara så även att han faktiskt satt en ny tid på morgonen..för det fanns ju en tid..men för ett par byxor som ska torka??

Jag hatar verkligen att dela denna tvättstuga med hela byggnaden…Det finns tre portar..i varje trapp finns 3-4 lägenheter..3 våningar..Det blir ett antal personer..Och det finns nästan aldrig någon tvätt tid.. många glömmer även att ta bort låset..så dem kanske inte ska tvätta på den tid dem satt..

Det känns nästan som att hela min dag förstördes..bara för att jag inte kan tvätta..låter ju löjligt..Men jag känner så..

Lämna en kommentar