Är ganska så slut i kroppen

16 Nov

Har gått två dagar på praktiken..ååå shit va tråkigt det är att städa hotellrum och det sliter på kroppen något så fruktansvärt..men ok, hade jag inte varit gravid så hade jag kunnat tänka mig att jobba som hotellstäderska om det var under en sommar…eller deltid..men nu orkar min kroppen inte bädda sängar,dammsuga och byta handdukar….som tur är går jag bara denna vecka ut…nästa vecka blir det något annat…frukostvärdinna,bartender eller….

Hur kommer det se ut om 2-3 månader…kommer ju inte orka kliva upp ur sängen då…jag mena.. blir jag såhär trött nu,hur trött kommer jag inte vara sen..med lite extra kilon ocskå?.

Det kanske inte alls blir så,kanske blir piggare….får hoppas det…Nu sa jag i alla fall unna mig lite relax..i form av ett bad med lite tända ljus..

”Inte min bild,men man kan ju drömma lite”

Lämna en kommentar