Något frustrerad

13 Nov

Börjar min Praktik i morgon,men vet inte när?Vilken tid? Och det gör mig frustrerad.Vi skulle få ett mejl angående tider nu i helgen..har inte hunnit kolla min mejl förens idag runt 17 00…men inget mejl hade kommit…sms:ade till min klasskamrat som även hon ska ha praktik på samma ställe,men vi har olika uppgifter att göra..hon hade fått mejl minsann och tider när hon ska börja…och det gör mig lite frustrerad..mejlade till den som ska ha ”hand” om oss vid 18 00 idag..och har ännu inte fått svar.kl nu 21:24.

Så i morgon tänkte jag gå upp samtidigt som min sambo och ringa henne!

Har haft en bra dag idag…har även haft en bra helg för övrigt..väldigt lugn helg..

Idag kom sambons föräldrar på besök…väldigt trevligt…kolla på Formel 1..och senare åkte vi ut till eksund och byte däck på bilen..

(Männen gjorde det,menas vi kvinnor gick ut med hundarna)

Sen åkte jag och jobba i 3 h..hemma nu..precis ätit och ska bada..Älskar att bada…

Lämna en kommentar